torsdag 9 juni 2011

Sommar och varmt - härligt, härligt, men...

...när man det är så varmt att man måste klä sig så här och kläderna inte har några fickor, vart gör man då med allt hundstuff som man måste ha med sig på promenaden - leksaken, godiset, bajspåsen? Och allt det där andra, nycklar, mobiltelefon...

I dagsläget pillar jag in alla attiraljer där de får plats och inte trillar ut - i behån eller innanför klänningen och knyter kopplet runt midjan, sen är det bara att fylla på. Det ser... lite... galet ut. Och ibland är det lite knöligt att få ut grejerna. Och det kan se lite galet ut det med, när jag står och river innanför kläderna. Vilken dag som helst kommer någon ringa efter någon som kommer och förser mig med en sån där vit tröja med långa ärmar. Men tills dess...

Dessutom har jag precis beställt ett bud som ska åka och hämta våra nya, fina Hundudden-midjeväskor hos tillverkaren. Problemet med var-ska-jag-förvara-allt-need-to-have-on-the-doggy-walk-grejs kommer från imorgon att vara ett minne blott!

1 kommentar:

  1. Känner igen det där, så jobbigt när man inte har någonstans att ha grejerna :(

    SvaraRadera