måndag 24 oktober 2011

Ge mig ett B! B! Ge mig ett E! E! Ge mig ett N! N! Ge mig ett I! I! Ge mig ett T! T! Ge mig ett A! A!

Jag fick ett mail från vår freestyle- och agilityinstruktör Benita idag...

Hej Cicci.
Nu har jag och Lexie varit och tävlat Freestyle klass 1 första gången officiellt =) Vi va uppflyttade till klass 3 inoff.
Det slutade med en 3:dje placering och en uppflyttning till 2:an =)

Åsa Nilsonne va även där och tävlade med sina 2 tjejer, Nemi fick sin sista uppflyttning och därmed FSD 1 och en 7:e placering.
Zelda kom i klass 2 på en 3:dje placering =)

Det va en lång tävlings dag då tävlingen började vid 17 tiden, jag klev in på scenen vid 20:30 tiden kanske. Allt va klart 22.30
Härligt fredags mys =)
//Benita


Hurra, hurra och grattis till både Benita och Åsa Nilsonne!
Jag försökte tigga till mig en video av Benita från helgen, men hon duckade den frågan...
/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar