fredag 7 oktober 2011

Jag säger bara: Sofia Edlind. Det är allt jag säger.

Igår var det, som tradition är på torsdagkvällar, medlemskväll här på Hundudden. Och just igår hade vi landslagsmedlemmen Sofia Edlind på besök. Med sig hade hon sin fina, duktiga border collie Tia.

Inför ett femtontal av våra medlemmar visade Sofia hur hon från början lär in fjärrdirigeringens alla skiften. Sofia är ju, bevisligen, en av de duktigaste vi har i helaste Sverige, men det som gör att jag gillar Sofia extra mycket är att hon är så ödmjuk, glad och positiv. Hela hon liksom strålar glädje! Inget som syns på den fantastiska bilden tagen med min iPhone, men jag lovar, Sofia strålar. Jag vågar nästan också lova att jag endera dagen kommer få någon sorts utmärkelse för alla fantastiska bilder jag lägger ut här på bloggen... Vem vet, kanske av Sofia, hon är ju fotograf...

Vill ni se fina bilder på riktigt så rekommenderar jag, otra vez, Queridas hemsida.

Det jag själv tar med mig från gårdagens alla tips och tricks är hur man kan få till snygga, snabba lägganden och upp-sitt. Och hur man kan tänka med periodiseringen av träningen. Tack Sofia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar