tisdag 11 oktober 2011

Grundkurs i spår 8-9 oktober


Här skulle jag, för flera dagar sedan egentligen, ha skrivit några väl valda ord om spårkursen vi hade i helgen som var, den 8-9 oktober. Bara att jag har haft så sanslöst mycket att göra att jag inte har hunnit. Och nu, ikväll, när jag faktiskt skulle hinna, är hjärnan så sopren på just ord efter en minst sagt hektisk vecka, att jag inte kommer på ett endaste någe att skriva...

Meeen... Eh. Öh. Vi har haft spårkurs. På Hunduddens Träningscenter. Den andra i höst. Det var jätteroligt. Hundarna var jätteduktiga. Förarna var ännu duktigare. Vädret var jättefint. Emma och Andrejs mat var jättegod.

Till våren kommer det nya spårkurser och sökkurser, bara att hålla kolla på vår hemsida och läsa våra månatliga nyhetsbrev.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar