söndag 3 oktober 2010

TV4 Nyhetsmorgon











Länk till klippet på TV4 Nyhetsmorgon som spelades in på Hunduddens Träningscenter i morse hittar du här.

Jag tycker att det är lite larvigt, men jag var så nervös att jag nästan kräktes innan och under sändning - och allt jag behövde göra var egentligen att svara kortfattat på frågor om varför Hunduddens Träningscenter är så bra. Och det kan jag ju motivera om jag så blir väckt mitt i natten (för att citera hot från lärare i mellanstadiet om hur bra läxan ska sitta). Fast tydligen är det svårare i direktsändning...

Underbart är det i alla fall med alla hundmänniskor och hundar som har börjat hänga hos oss, direktsändning i tv eller inte. Roligt att komma till jobbet när det är liv och rörelse. Fast för all del, i kaféet är det inte bara hundmänniskor som hänger utan det är en hel bunt hundlösa som hittat hit. Jag tror att det beror på att Emmas bakverk är så goda att man blir tårögd...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar